Իրանը պատրաստվում է հակահարված տալ Միացյալ Նահանգներին Մերձավոր Արևելքում՝ հաղորդել է Իսլամական հեղափոխության պահապանների կորպուսի Telegram ալիքը։ Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ «ամերիկացիները սխալ հաշվարկներ են արել», քանի որ Իրանը նախկինում տարհանել էր բոլոր նյութերը երեք միջուկային օբյեկտներից, որոնք հարված էին ստացել ԱՄՆ-ի կողմից։               
 

Ինչպիսին է կրթությունը 21-րդ դարում

Ինչպիսին է կրթությունը 21-րդ դարում
13.06.2014 | 12:58

Կրթական ոլորտի խնդիրները համախմբել էին հայաստանյան և արտասահմանյան մի շարք հեղինակավոր բուհերի պրոֆեսորներին:
Հունիսի 12-ին ԵՊՀ 95-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների շրջանակներում գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ «Կրթությունը XXI դարում. խնդիրներ և մարտահրավերներ» խորագրով միջազգային գիտաժողով, որին, բացի հայաստանյան բուհերից, մասնակցում էին նաև Ռուսաստանի, Ուկրաինայի, Բելառուսի, Մոլդովայի, Բուլղարիայի, Վրաստանի, Գերմանիայի, ԱՄՆ-ի և Շվեյցարիայի ուսումնական հաստատությունների ներկայացուցիչները:
Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունեց ԵՊՀ ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը, ով, կարևորելով նմանաբնույթ միջազգային գիտաժողովները, ընդգծեց, որ փորձի փոխանակումն ու ոլորտի հիմնախնդիրների համատեղ վերլուծությունները կօգնեն առավել արդյունավետ հաղթահարել կրթական համակարգում առկա խոչընդոտները:
«Իհարկե, այս գիտաժողովի արդյունքները բոլոր հարցերի պատասխանները չեն տան, սակայն կարծում եմ, որ այն լավ հիմք կդառնա մեր հետագա անելիքները և ծրագրերը ուղենշելու համար: Որքան հաճախ համախմբվենք ոլորտի հիմնախնդիրների շուրջ, այնքան արդյունավետ կիրականացնենք ակադեմիական կրթության զարգացմանը նպաստող ծրագրերը»,- ասաց Արամ Սիմոնյանը:
Գիտաժողովի հանդիսավոր բացման արարողությունից անմիջապես հետո մեկնարկեց պլենար նիստը, որը ղեկավարում էին ռեկտոր Արամ Սիմոնյանը և Բելգորոդի պետական ազգային հետազոտական համալսարանի ռեկտոր, պրոֆեսոր Օլեգ Պոլուխինը:
Պլենար նիստի առաջին զեկույցը ներկայացրեց Արամ Սիմոնյանը, ով խոսեց ՀՀ-ում համալսարանական կառավարման առանձնահատկություններից:
«Ներկայումս բարձրագույն կրթական ոլորտը, ինչպես նաև ակադեմիական հասարակությունը լուրջ մարտահրավերների և բարեփոխումների շեմին է կանգնած: Դրանք պայմանավորված են քաղաքական, ժողովրդագրական, տնտեսական, տեխնոլոգիական, սոցիալական և մշակութային մի շարք հանգամանքներով: Այս բարդ ժամանակաշրջանում, երբ ամեն գնով պետք է կայուն զարգացում և մրցակցություն ապահովել, առավել կարևորվում է բուհերի կառավարման ռազմավարության նշանակությունը»,- իր ելույթում նշեց ԵՊՀ ռեկտորը:
Արամ Սիմոնյանն անդրադարձավ նաև բուհի կառավարման որոշ ասպեկտներին, որոնք ապահովում են միջազգային չափանիշներին համապատասխան շարունակական զարգացում՝ ընդգծելով բուհի գիտահետազոտական կառույց լինելու անհրաժեշտությունը:
Բելգորոդի պետական ազգային հետազոտական համալսարանի ռեկտոր Օլեգ Պոլուխինը նախ շնորհակալություն հայտնեց գիտաժողովի նախաձեռնողներին և նշեց, որ ԵՊՀ-ի հետ համագործակցության ընդլայնումն ու ամրապնդումը շատ կարևոր են իրենց համար:
Պարոն Պոլուխինը իր՝ «Համալսարանի ինովացիոն զարգացումը 21-րդ դարում. Բելգորոդի պետական ազգային հետազոտական համալսարանի փորձը» վերտառությամբ զեկույցում նախ ներկայացրեց համալսարանի ստեղծման և զարգացման որոշ պատմական տվյալներ, որից հետո անդրադարձ կատարեց համալսարանի ներկայիս զարգացման փուլերին և նախատեսված ներդրումային ծրագրերին:
Բուլղարիայի միջազգային համալսարանական քոլեջի ներկայացուցիչ Տոդոր Ռադևի զեկույցն էլ վերաբերում էր կրկնակի դիպլոմով ծրագրերի դասավանդման գործընթացին: Մասնավորապես բուլղարացի պրոֆեսորը խոսեց քոլեջում առկա հեռավար ուսուցման համակարգը բարելավող ծրագրերի, ինչպես նաև ուսանողների արտերկյա ուսման մասին:
Վիրտուալ ուսուցման, կառավարման և որակի վերահսկման լուծումներին և ԵՊՀ-ում նոր տեխնոլոգիաների միջոցով դասավանդման առանձնահատկություններին անդրադարձավ ԵՊՀ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոնի գիտական ղեկավար Սամվել Շուքուրյանը:
«Երբ խոսում ենք կրթական համակարգի զարգացման նոր փուլի մասին, պետք է կանգ առնել հեռավար ուսուցման վրա, քանի որ այսօրվա տեխնոլոգիաները թույլ են տալիս կազմակերպել որակյալ վիրտուալ ուսուցում: Ներկայումս մեր կենտրոնի սաները բավականին հաջող են հանդես գալիս միջազգային գիտաժողովներում, ինչը վկայում է այն մասին, որ նորագույն տեխնոլոգիաները ծառայում են իրենց նպատակին»,- ասաց Սամվել Շուքուրյանը և որպես հաջողված օրինակ՝ ներկայացրեց գերմանական Ռոստոկի համալսարանի հետ իրականացրած կրթական ծրագիրը:
Բավականին հետաքրքիր զեկույց կարդաց Մյունխենի տեխնիկական համալսարանի և Թբիլիսիի պետական համալսարանի ներկայացուցիչ Գեորգի Խուբուան, ով խոսեց անցումային հասարակություններում համալսարանական կառավարման բարեփոխումների փորձի և հեռանկարների մասին:
«Անկասկած, անցումային հասարակություններում բոլոր բարեփոխումներն էլ ընդգծված առանձնահատկություններ ունեն, և բացառություն չէ նաև կրթության բնագավառը: Ինքնին «բարեփոխում» բառն արդեն վրդովմունք և դրժողական վերաբերմունք է առաջացնում համալսարանական հասարակությունում, քանի որ ակադեմիական կրթությունն ավանդական հիմքեր ունի: Այո՛, այդ հիմքերը պետք է ամուր պահել, սակայն ժամանակի մարտահրավերներին դիմակայելու համար առանց բարեփոխումների զարգացում պարզապես չի լինի: Չկա բարեփոխում, չկա նաև զարգացում»,- նշեց Գեորգի Խուբուան:
Պրոֆեսորը հավելեց նաև, որ ակադեմիական կրթությունն էլիտար բնույթ պետք է կրի, քանի որ մասսայականությունը ենթադրում է միջակություն, հետևաբար միջակ համալսարանում անհատ ու իսկական քաղաքացի չես դաստիարակի. «Համալսարանի առաքելությունը պարզապես մասնագետ պատրաստելու մեջ չէ, ուստի ուսանողների ընտրության հարցում նույնպես նրբանկատություն է հարկավոր»:
Հայաստանյան կրթական համակարգի խնդիրներին, ձեռքբերումներին ու ապագա ծրագրերին անդրադարձան ոչ միայն ԵՊՀ-ի, այլև Հայաստանի պետական ինժեներական, Հայ-ռուսական (Սլավոնական), Հայաստանի պետական տնտեսագիտական, Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանների, Երևանի կինոյի և թատրոնի պետական ինստիտուտի, ինչպես նաև ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ներկայացուցիչները:

Դիտվել է՝ 2610

Մեկնաբանություններ